Dažādu nozaru uzņēmumi aktīvi piesakās kampaņai “Uzslavē labu servisu!”, kuras ietvaros jau sesto gadu marta mēnesī visa sabiedrība tiek aicināta novērtēt labu apkalpošanu un sniegt papildus motivāciju klientu servisa darbiniekiem, tādējādi ceļot klientu apkalpošanas kvalitāti Latvijā.
Uzņēmumi šajos pārmaiņu laikos īpaši novērtē pozitīvu attiecību veidošanu ar klientu, jo klientu apkalpošana nenoliedzami kļūst par galveno faktoru uzņēmumu konkurētspējā. Uzrunājot sabiedrību, kampaņa mudina mainīt savu skatījumu un paust tieši pozitīvo vērtējumu, kas savukārt dod uzņēmumiem iespēju uzzināt, ko tad klienti viņos vērtē visaugstāk.
Kampaņā var iesaistīties jebkurš uzņēmums. Tās laikā uzņēmumu apkalpošanas vietās martā tiek izvietoti kampaņas atribūti, kas pauž aicinājumu “Uzslavē labu servisu!”. Turpat norādīti arī veidi, kā jebkurš klients var uzslavēt Jūsu apkalpošanu — internetā, pa informatīvo tālruni 1188 vai pašā apkalpošanas vietā.
Pagājušajā gadā kampaņā iesaistījās vairāk nekā tūkstotis apkalpošanas vietu visā Latvijā, arī šogad gaidāma tikpat liela atsaucība, jo uzņēmumi pašreizējos apstākļos īpaši novērtē iespēju stiprināt attiecības ar klientiem un demonstrēt to, ka apkalpošanas kvalitāte ir uzņēmuma prioritāte.
Pēc kampaņas, apbalvošanas ceremonijā, kas notiks 9. aprīlī tiks noteikti desmit uzslavētākie uzņēmumi šādās darbības nozarēs: “Tirdzniecības nozare”; ”Finanšu nozare”; “Telekomunikācijas”; ”Tūrisma nozare”; “Restorāni, bāri, kafejnīcas”; ”Valsts iestādes”; “Auto tirdzniecība, autosaloni, remonts”; ”Skaistumkopšana, medicīna, sporta, atpūtas centri”; “Kurjerpakalpojumi”; ”Citi pakalpojumu sniedzēji”. Kampaņas galvenie partneri ir Swedbank un Rīgas dome. Plašāka informācija par kampaņu redzama mājaslapā www.labsserviss.lv.
Laba Servisa Mēnesi atbalsta: 1188, LETA, DPD, ONE.lv, TVNET, B2Binfo.lv, CV-Online, JCDecaux, E3 projekts, Apex Media, Kapitāls, viesnīca Elefant un citi.
Unda KRIEVIŅA, LabsServiss.lv projekta vadītāja Latvijā