VSAA informē: Iesniegumus pieņems arī turpmāk

VSAA klienti, kuriem bijis atvērts konts “Latvijas Krājbankā”, bet nepaguva savus iesniegumus par kontu, uz kuru turpmāk veikt pensijas vai pabalsta maksājumus, nogādāt aģentūrā pagājušajā nedēļā, varēs tos iesniegt šonedēļ un visu turpmāko laiku.

Pagājušajā nedēļā bija svarīgi saņemt iesniegumus no tiem klientiem, kam novembrī vēl nav izmaksāti pabalsti, un no tiem, kam pensija tiek izmaksāta mēneša sākumā, proti, līdz 10. decembrim ieskaitot.

Taču arī tad, ja kāds no šiem klientiem nepaguva atvērt kontu un nogādāt savu iesniegumu aģentūrai, satraukumam nav pamata, jo šie iesniegumi tiks apstrādāti prioritāri un lēmums pieņemts nekavējoties, lai piecu dienu laikā nodrošinātu izmaksu, minimizējot nobīdes no ierastā VSAA pakalpojuma saņemšanas datuma.

Aģentūras nodaļu koordinātes un darba laiki pieejami VSAA mājas lapas www.vsaa. gov.lv sadaļā “Klientu apkalpošanas darba laiki ttp://www.vsaa.gov.lv/lv/kontakti/klientu- apkalposanas-darba-laiki”.

Iesniegumu veidlapas ir pieejamas aģentūras nodaļās, mājas lapas sadaļā “Pakalpojumi”, banku filiāles. Tiek pieņemti arī brīvā formā rakstīti iesniegumi, ja tie satur visu nepieciešamo informāciju. Tos var iesniegt, ierodoties aģentūrā personīgi (ja iesniegums aizpildīts patstāvīgi un nav nepieciešama Aģentūras darbinieka konsultācija, iesniegumu, lai nestāvētu rindā, var atstāt kastītēs, kas šim nolūkam pieejams visās VSAA nodaļās). Iesniegumus var sūtīt arī pa pastu, e-paraksta īpašnieki — elektroniski, bet tie cilvēki, kam ir pārvietošanās grūtības, var izmantot tuvinieku, kaimiņu vai sociālo darbinieku palīdzību, lūdzot viņus nogādāt iesniegumu VSAA.

Atgādinām, ka pensionāriem ir iespēja izvēlēties savu pensiju turpmāk saņemt vai nu bankā, vai Latvijas Pasta PNS kontā, vai arī ar piegādi mājās.

Edīte OLUPE, VSAA preses sekretāre