Uzņēmējiem sniegs praktiskus padomus individuālas pārdošanas rokasgrāmatas izstrādei

Ar mērķi sniegt uzņēmumu vadītājiem praktiskus padomus, kas ļaus izveidot katram uzņēmumam pašam individuālu pārdošanas rokasgrāmatu, šī gada 1. novembrī Latvijas mārketinga aģentūra “Republic Performance” rīko multimediālu semināru “Sales Book”. Semināru vadīs pārdošanas eksperts un inovatīvās metodes autors — Nikita Kellermans.

“Neorganizētas darbinieku zināšanas ir milzīgs, taču bieži vien neizmantots potenciāls. Izvērtējot pieredzi, kas gūta ikdienā strādājot ar maziem un lieliem uzņēmumiem kā Latvijā, tā ārpus tās, secinājām, ka pilnvērtīgai pārdošanas funkcijas pildīšanai katram uzņēmumam nepieciešama gan noslīpēta pārdošanas stratēģija, gan arī konkrētas vadlīnijas darbam ar klientu.

Rezultātā esam radījuši inovatīvu pārdošanas metodi — ”Sales Book” jeb individuālu pārdošanas rokasgrāmatu, ko iespējams veidot pašiem uzņēmuma darbiniekiem. Inovatīvs šajā metodē ir tas, ka profesionālus mārketinga materiālus izstrādā nevis piesaistītais konsultants, bet paši uzņēmuma darbinieki, apkopojot zināšanas no grāmatveža galda līdz direktora krēslam,” skaidro mārketinga aģentūras “Republic Performance” direktors un metodes autors Nikita Kellermans. “Seminārs palīdzēs izveidot instrumentu, lai uzņēmuma darbinieki pārliecinoši prastu aprakstīt produkta konkurētspējīgās priekšrocības un spētu pārdot ikreiz, kad tiksies ar klientu.”

Semināra “Sales Book” programmā tiks apskatīti šādi jautājumi:

· Kā apkopot uzņēmuma darbinieku individuālās zināšanas par klientiem un kā tās izmantot, lai izveidotu spēcīgus pārdošanas materiālus?
· Kā ieviest augstus komercpiedāvājumu un prezentāciju standartus uzņēmumā, lai ikviena komunikācija ar klientu būtu augstākajā līmenī?
· Kā trīsreiz ātrāk pārvērst “zaļus” menedžerus par prasmīgiem pārdevējiem?
· Kā izmantot savu “Sales Book” ātrai un pārliecinošai rezultātu sasniegšanai prezentācijās, izstādēs, investoru un partneru piesaistē, eksportā?
· Kā nepārtraukti papildināt kompānijas “Sales Book” ar jaunāko informāciju no kompānijas visu līmeņu darbiniekiem un vienmēr būt vienu soli priekšā konkurentiem?

Seminārā apmeklētāji iegūs strukturētas zināšanas par inovatīvā mārketinga instrumenta “Sales Book” izveidi un ieviešanu uzņēmumā; semināra elektroniskos materiālus; iespēju sešu mēnešu laikā pēc semināra iegūt bezmaksas konsultāciju no metodes izstrādātājiem par “Sales Book” un citu mārketinga materiālu izveidošanu un izmantošanu; piedalīšanos iespēju izveidot kontaktus ar vadošajiem Latvijas uzņēmumiem kontaktu biržā.

Šobrīd “Republic Performance” izstrādāto metodi “Sales Book” atzinīgi novērtējuši un izmanto tādi uzņēmumi kā “Ergolain”, ”Panway”, “SkatSkat.lv” un citi. Plānots, ka līdz 2011. gada beigām ”Sales Book” metode tiks ieviesta vēl vismaz simts Baltijas valstu mazos, vidējos un lielos uzņēmumos.

Lai semināra apmeklētājiem nodrošinātu bezmaksas autostāvvietu, kā arī multimediālu telpu, par semināra “Sales Book” norises vietu izvēlēts kinoteātris “Multikino” (Mūkusalas ielā 71, T/C “Rīga Plaza”, 2.stāvā).
Pieteikties semināram ir iespējams mājas lapā www.salesbook.lv .

Kitija BALCARE, komunikācijas un sabiedrisko attiecību projektu vadītāja
Mob. tālr.: (+371) 29683396; e-pasts: k.balcare@gmail.com
Papildu informācija:
Ieva Cīrule, „Republic Performance” direktora asistente
Mob. tālr.: (+371) 29645212; e-pasts: ieva@republic-performance.com