Lielā pieteikumu skaita dēļ 1. novembrī ieplānotā semināra “Sales Book” rīkotāji kompānija ”Republic Performance” ir nolēmuši pārcelt pasākuma norises vietu no viesnīcas konferenču zāles uz Rīgas kinoteātri “Multikino”.
Divas nedēļas kopš brīža, kad pirmo reizi plašsaziņas līdzekļos tika publicēta informācija par “Sales Book” jeb pārdošanas rokasgrāmatas veidošanai veltīto semināru, tika saņemti pieteikumi uz vairāk nekā 45% seminārā paredzētajām sēdvietām no Rīgas un citu Latvijas pilsētu uzņēmējiem. Tāpēc pasākuma organizatori ir nolēmuši izvēlēties lielāko un ērtāko auditoriju — kinoteātra ”Multikino” lielo zāli.
Savu viedokli par “Sales Book” ir izteikuši Latvijas ievērojamāko organizāciju pārstāvji, norādot, ka, viņuprāt, šīs metodes ieviešana ikvienam uzņēmumam palīdzēs veikt vienkāršas, taču nepieciešamas un efektīvas izmaiņas tā darbā ar klientiem.
Papildus informācija par metodi “Sales Book” un semināru: www.salesbook.lv.
Sales Book ir metode, kas apkopo visu uzņēmuma darbinieku zināšanas par klientu. Tas ļauj izstrādāt prezentāciju un komeprcpiedāvājumu pa-raugus, kā arī vadlīnijas komunikācijai ar klientiem. Rezultātā ikviens uzņēmuma darbinieks dažu minūšu laikā spēj sagatavoties tikšanās reizei tā, lai pārliecinoši aprakstītu produkta konkurētspējīgās priekšrocības un pārdotu vairāk.
Ieva Cīrule, direktora asistente