Izlasīju „Delfos” SEB bankas pārstāvja atbildi sakarā ar mūsu vēstuli par filiāles slēgšanu Krās- lavā. Komentārus sniedza Mārtiņš Panke, „SEB bankas” Korporatīvo komunikāciju vadītājs (SEB Bankas komentāri publicēti 2015. gada 6. janvāra “Ezerzemes” numurā) Kā viņš izskaidro šo situāciju un kādi ir viņa argumenti?
Citēju: „SEB bankas dati liecina, ka šobrīd 99% norēķinu notiek internetbankā un citos elektroniskajos kanālos, un tikai 1% norēķinu tiek veikti filiālēs.”
Cik es saprotu, šie 99% attiecas uz to iedzīvotāju daļu, kam ir dators, internets un visas atbilstošās prasmes. Taču ļoti šaubos, ka mūsu novadā ir tik liels iedzīvotāju skaits, kas nodrošināti ar datoriem un internetu.
Tatjana Prokofjeva
Turpinājumu lasiet laikrakstā "Ezerzeme" Nr. 4 (16.01.2015.).