Jautājums - atbilde

“Kāpēc Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes (PMLP) Krāslavas nodaļa atrodas ēkas trešajā stāvā? Kā lai invalīds ratiņkrēslā vai cits cilvēks, kurš, piemēram, guvis kājas traumu vai smagi slimo un nevar pārvarēt tik daudz pakāpienu, nokļūst nodaļas telpās un saņem vajadzīgo pakalpojumu? Varbūt pastāv citas iespējas, piemēram, aicināt nodaļas darbinieku noformēt do- kumentus mājas apstākļos?”

“Ezerzemes” lasītāja jautājumu pāradresējām Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldei, atbildi uz to sniedza šīs iestādes Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja Laura Laiva: “Ja personai ir kustību traucējumi, invaliditāte vai jebkāda cita veida objektīvs iemesls (piem., kāda no Jūsu iepriekšminētajām traumām), kāpēc viņš nevar nokļūt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldē, tad sazinoties ar konkrēto nodaļu ir iespējams vienoties par izbraukuma apkalpošanu, lai noformētu dokumentus pases saņemšanai. Runājot konkrēti par Krāslavas nodaļu, vēlamies Jums darīt zināmu, ka problēma ar piekļūšanu mūsu nodaļai mums ir zināma, un plānojam to risināt, attiecīgi rodot iespējas PMLP nodaļai atrasties klientiem ērtāk pieejamā vietā ar liftu, vai ēkas pirmajā stāvā. Mēs nevaram apsolīt pārmaiņas tuvāko mēnešu laikā, bet šis jautājums tiks risināts.”

Publicēšanai sagatavoja Juris ROGA