Ņemot vērā iedzīvotāju aktivitātes pieaugumu elektronisko pakalpojumu izmantošanā un aizvien sa-rūkošo nepieciešamību pēc konsultanta klātbūtnes, līdz šī gada beigām Dagdas filiāli plānots pārveidot par klientu pašapkalpošanās centru, kurā būs iespējams veikt bezskaidras naudas pakalpojumus un, ņemot vērā klientu pieprasījumu, saņemt klātienes konsultācijas Dagdā vai kādā no tuvākajām SEB bankas filiālēm Krāslavā, Rēzeknē vai Daugavpilī.
Tāpēc vēršam klientu uzmanību, ka no 3. septembra līdz 28. decembrim Dagdas filiāle būs atvērta trešdienās, ceturtdienās un piektdienās no pulksten 9.00 līdz 17.00 ar pusdienas laiku no plkst. 12.30 līdz 13.30. Naudas darījumus būs iespējams veikt, izmantojot iemaksas/ izmaksas bankomātus vai Ibanku, bet konsultants palīdzēs apgūt elektronis-ko pakalpojumu lietošanu, kā arī sniegs konsultācijas par aizdevumu saņemšanu vai noguldījumu veikšanu.
Sākot ar jauno gadu, SEB banka plāno pāriet uz viesizbraukuma vizīšu principu, kāds veiksmīgi tiek īstenots vairākās Latvijas pilsētās — tas nozīmē, ka klientiem Dagdā katru dienu būs pieejams bankas pašapkalpošanās centrs (no plkst. 06.00 - 23.00), savukārt bankas konsultants Dagdu apmeklēs un sniegs finanšu konsultācijas noteiktās dienas. Par bankas konsultanta ierašanās laikiem informēsim iepriekš.
Klientu ērtībai atgādinām, ka, veicot maksājumu ar SEB bankas karti, skaidru naudu gan latos, gan santīmos no sava norēķinu konta iespējams izņemt arī pie kases tirdzniecības vietās. Vairāk informācijas — www.naudasizmaksa.lv.
Jautājumu gadījumā aicinām sūtīt ziņu uz e-pastu info@seb.lv, sazināties ar SEB Klientu centru darba dienās no plkst. 8.00 līdz 20.00 bez maksas, izmantojot “Skype” (pēc lietotājvārda SEB_Latvia) vai pa tālruni 8777 (maksas zvans).
Pāvels RAKULS, SEB banka